Literatura, która inspiruje

„Marketing – to działa” L. Lodish, H. Morgan, S. Archambeau. Pisać o marketingu nie jest łatwo. Szczególnie, jeśli jest to marketing zarządczy. Kształtowanie ceny, budowanie polityki dystrybucyjnej, opracowanie planu – to nie brzmi zachęcająco! A jednak autorom „Marketing – to działa!” udało się napisać fascynującą książkę o bardzo poważnych tematach. Można ją czytać do poduszki i garściami czerpać pomysły i inspiracje dla swojego biznesu.

 

„Narzędzia tytanów” T. Ferriss. Ludzie sukcesu – wydaje nam się, że to osoby ulepione z innej gliny. Tymczasem okazuje się, że tak jak my mają (lub mieli) problemy z organizacją, punktualnością, motywacją i wszystkim tym, co blokuje nas w drodze na szczyt. Jednak każdy z nich wypracował swój osobisty zestaw zasad i narzędzi, które pozwoliły im zmienić życie. Drobne nawyki, inspirujące cytaty, pobudzanie entuzjazmu, zmiana żywienia, dłuższy sen – z takich oto z pozoru drobnych spraw składa się recepta na spektakularny sukces. Na niemal 800 stronach Timothy Ferriss spisał to, czym podzielili się z nim wielcy tego świata. Warto się zainspirować!

 

„Nie idź na łatwiznę”R. Vaden. Wspaniała książka dla każdego, kto ma kłopoty z zabraniem się do działania – czyli dla większości z nas. Książka pełna prostych a jednocześnie dotkliwych prawd. To, co odróżnia ludzi sukcesu od ludzi nie odnoszących sukcesów, to – według autora – wola tych pierwszych, by szybko zabrać się za sprawy, na które nie mają ochoty. Nie chcą, ale mierzą si z problemem i robią to szybko, by jak najprędzej przejść do kolejnych spraw.
Nieudacznicy unikają problemów, uciekają przed nimi, odkładają na później i przez to pozwalają, by problemy długo im ciążyły.
To książka, która pokazuje także, jak się motywować, jak nie pozwolić sobie na chodzenie na skróty. W czasach, gdy wszyscy jeżdżą schodami ruchomymi – warto pokusić się o wysiłek i używać zwykłych schodów. Tak, jak ci przedsiębiorcy, którym się udało!

Scroll to Top